Los Santos Civil Security Services
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Los Santos Civil Security Services

Welcome to LS-CSS. We are providing our clients with well-trained security guards, to guard events, restaurants, hotels, shops etc. Safety first!


You are not connected. Please login or register

(( Not ment for anyone here. not important but don't delete. ))

Go down  Message [Page 1 of 1]

Laura_John

Laura_John
Admin

______________________________________________________________________________

Je eigen visitekaartje in Habbo?

Door Wolbol
______________________________________________________________________________

Een aantal uur geleden heb ik ingelogd op de Engelse habbo wat tegenwoordig Habbo.com heet, en na een aantal minuten zoeken zag ik tot mijn verbazing het volgende…

(( Not ment for anyone here. not important but don't delete. )) 1280333941-880

Dit schermpje kwam tevoorschijn toen ik op mijn Habbo poppetje klikte op Habbo.com. Dat kan misschien iets beteken, want toen ik op mijn Habbo karakter in het nederlandse hotel drukte, kreeg ik het oude menuutje tevoorschijn:

(( Not ment for anyone here. not important but don't delete. )) 1280334211-510

Het ziet er dus naar uit dat ze in Engeland iets vernieuwd hebben en dat dit misschien ook in Nederland toegepast gaat worden! Het gaat misschien een optie worden in Nederland om een eigen avatar voor op je visitekaartje te kiezen, en je wachtwoord veranderen gaat ook stukken makkelijker worden, en ook je e-mail adres activeren gaat simpeler worden voor ons. Het is zelfs zo dat je maximaal 10 Habbo karakters aan kunt maken in het hotel, en hier op dit 'visitekaartje' kun je een mooi overzicht krijgen van je actuele habbo's.Nu nog hopen dat ze dit gaat gebruiken in Nederland!

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum